Monday, April 6, 2009

Tun Mahathir Bantu Calon BN



Kehadiran Tun Dr Mahathir Mohamad pasti akan banyak membantu calon BN, Ismail Safian pada pilihan raya kecil Parlimen P.059 Bukit Gantang, Selasa 7 April. Ribuan orang hadir ke majlis dan kempen yang diadakan di Simpang, Taiping dan beberapa kawasan ;ain.
Tun Mahathir menekankan pentingnya kerajaan Barisan Nasional yang telah terbukti berjaya memerintah dengan baik terus disokong oleh pengundi Bukit Gantang.

Mantan Perdana Menteri itu juga mahu rakyat jelata menolak sama sekali calon Pas, Nizar Jamaluddin yang telah menderhaka kepada Sultan dan sanggup menggadaikan bangsa sendiri demi kepentingan politik sempit Pas.

Panglima sekali menyeru kepada warga Bukit Gantang yang masih bersikap 'atas pagar' agar memikir dan mengutamakan masa depan anak-anak kita dan tidak sengaja memperjudikan harapan dan cita-cita mereka.
Tun Mahathir melahirkan keyakinan terhadap pucuk pimpinan baru kerajaan diterajui oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang pasti akan membawa perubahan ke arah kemantapan dan kestabilan negara.
Ayuh warga Bukit Gantang berilah sokongan kepada Calon BN, Ismail Safian pada hari membuang undi 7 April.

No comments:

Post a Comment